sobota, 11. januar 2014

Spet na zavodu za zaposlovanje!!

No pa sem spet na neljubem kraju, ki se imenuje ZZZS, saj veste to je kraj kjer se končajo sanje. No dobrih dveh letih, ko sem bila zaposlena v podjetju sem se počutila, da si končno lahko uredim življenje in postavim na svoje noge.

Sedaj pa šok zaradi pomanjkanja naročil sem ostala brez dela, ko sem se ravno navadila, da sem postala samostojna. Kaj sedaj? Odpravila sem se na zavod, da sem se prijavila v bazo brezposelnih ne boste verjeli, kaka gneča je tam, da sem prišla na vrsto sem morala čakati eno uro in pol. Ko sem vprašala, kako je kaj v naši regiji so mi povedali iskreno, da dobijo zelo malo del in še ta so ponavadi že oddana, saj jih dobijo ali sorodniki od že zaposlenih v podjetju ali pa tako imenovani VIP-ovci (otroci bogatih staršev, katerim sploh ne bi bilo potrebno delat). Tako, da mi ni preostalo drugega, kot da sem vprašala za zaposlitev v tujini, saj naše severne države zaenkrat kar dobro zaposlujejo, vendar imam problem ne znam nemškega jezika, kar pa je za zaposlitev npr. v Avstriji ali Nemčiji predpogoj, pa čeprav bi tam opravljala recimo proizvodna dela.


Vprašala sem tudi svojo svetovalko na zavodu ali me lahko vpiše v kakšen tečaj nemščine, ki bi mi pri zaposlitvi prišel zelo prav, pa je dejala, da zavod nima trenutno sredstev za tečaje, a imajo pa jih za brezvezne delavnice, ki jih izvajajo na katerih te učijo pisati življenjepis in spremno oziroma motivacijsko pismo, katerega pa ko sem ga pokazala svetovalki je dejala, da je čisto vredu.

In tako sem odšla vsa poklapana domov, saj mi na zavodu niso podali nobenega koristnega podatka, še več zabili so me, da je pri nas že skoraj vsako delo naprej oddano, to ti je pozitiva res. Ko pa sem šla raziskovati, koliko približno stane osnovni tečaj nemškega jezika sem ugotovila, da je cena nekje od 150-400€ na tečaj odvisno kdo ga izvaja in ali dobiš zraven certifikat za opravljen tečaj. In tako sem potegnila črto nekje vmes in se odločila, da če želim dobiti delo v tujini, da bom morala sama vložit trud in svoj denar v to, kajti zavod je tam samo zato da nekatera podjetja lepo služijo na račun delavnic, ki jih izvajajo.


Več, kako mi napreduje nemščina in kako mi gre pri iskanju zaposlitve sledi ...

Danes sem se prijavila še na eno zaposlitveno stran www.zaposlitev.info , upam, da dobim kakšen pozitiven odgovor.

Ni komentarjev:

Objavite komentar